تولدم پیشاپیش مبارک :)

تولدم پیشاپیش مبارک :)

سلاااااااااااااااااااااااااااام!

چطورید دماغو ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ!

شوخی کردم بابا!

14خرداد روز رحلت امام خمینی رحمت اله علیه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران پیشاپیش تسلیت

خخخخخخخخ  تولد فرشته ی آسمونی لیلای خوبی ها  مبارک به افتخارش سه بار بلند بگید بیبیب هوررررررررررررررررررررررررررررررررا

لیلا جون دوست داریم لیلا جون دوست داریم

تو رو خدا بفرمایید تعارف نکنید اصلا از خودتون پذیرایی کنید

 

 


 

 

 



 

 


 

فردا تولد من می باشد.من در 14خرداد ماه سال 1371 يه جايی ؛کيلومترها دور از اينجا به دنيا اومدم....روزی که برام با تمام روزهای ديگه سال فرق داره...يه حس خاصی بهم دست می ده!راستی خيلی حال می ده که يه ملت روز تولد من عزادارن؛نه؟!!!خخخخخخ نه اصلنم باحال نیس من هیچ وخ روزای تولدم سوپرایز نمیشم چون محاله یادم بره

21 سالگی من هم تموم شد.بسلامتی ...کلا از زندگی خودم راضيم...ديشب به طور سريع زندگيمو مرور کردم....تجربيات زيادی رو کسب کردم که اميدوارم بتونم بخوبی ازشون  استفاده کنم...پس پيش به سوی 22 سالگی...يوهوووووووووووو!

به قول رفقا ایشالا 120سال عمر مفید بکنم تولد بگیرم خخخخخ بد نگذره

راستی کادوی تولد من يادتون نره!

 



نظرات شما عزیزان:

هوشبر
ساعت12:47---17 خرداد 1393
لیلاجون تولدت مبالک صدسال ب این سالا...
پاسخ:ممنون شما؟


پناه
ساعت21:29---14 خرداد 1393
من تو را دوست دارم

پرگل
ساعت21:21---14 خرداد 1393
تولدت مبارک گل بهاری

عشق2طرفه
ساعت9:53---14 خرداد 1393
منکه پیشاپیش تولدتو بهت تبریک گفتم بازم میگم



تولدت مبارک لیلا



ببین کیک زیاد نخوری تپل میشی
پاسخ:بازم دستت مرسی تو خیلی خوبی نترس من هرچقدم بخورم تپل نمیشم خخخخ خوش تیپی تو خونمونه:)


mohamad
ساعت23:09---13 خرداد 1393
سلام. خيلي قشنگ

sami
ساعت23:02---13 خرداد 1393
taaaaaaaaaaaaaaaaaaaavaloooooooooooodet mobarak

ehsan
ساعت23:00---13 خرداد 1393
خوب بود

مجید
ساعت22:34---13 خرداد 1393
سلام
وبلاگ خیلی شیک و زیبایی دارید

بیایین وب من ادرستونو بزارین تا تبادل لینک کنیم...ممنون...موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]